2014. július 6., vasárnap

Csak ámulok és bámulok az eredményen!

Egy vendégünk nemrégiben saját blogján is beszámolt nálunk szerzett élményeiről:



"A facebook oldalamon már kaphattatok róla tájékoztatást, miszerint kipróbáltam a cellulit masszázst, sőt mit több, egy kis kúrát azaz egy 5 alkalmas kezeléssorozatot már magam mögött tudhatok. Mindenképpen szerettem volna az ezzel kapcsolatos élményeimet, tapasztalataimat egy posztban összefoglalni, akármilyen eredmény is születik a kritikus területeken. Hál’istennek nem kellett csalódnom, ugyanis én a magam részéről csak ámulok és bámulok, hogy milyen változást tud eredményezni ez a fajta masszázs. No de nem lövöm le előre a poént, először ejtenék néhány szót magáról a szalonról, illetve a cellulit masszázsról.

(...) Tudatában voltam annak, hogy ez a masszázs nem éppen a kellemesebbik típusba tartozik, kisebb-nagyobb fájdalommal jár, és mivel először vettem részt ilyen masszázson, így elsőre megbeszéltük, hogy megfigyelem hogy bírom a dolgot, aztán ha kevésbé tűröm ezt a fajta fájdalmat, akkor többé nem látjuk egymást. Ugyanis volt már ilyen páciensre példa. Szerencsémre az én fájdalomküszöböm elég magasnak mondható, és őszintén szólva, annak ellenére, hogy valóban vannak kellemetlenebb pillanatok én nagyon élveztem a masszázsok minden egyes percét. Nekem szenvedés helyett inkább alvás közeli állapotba sikerült kerülnöm mindig, ezáltal számomra olyan volt, mintha egy relaxáló masszázson vettem volna részt. Természetesen ez a része a dolognak eléggé emberfüggő. A szalon maga az Oktogon tér 4-es szám alatt található, Orvosi Diagnosztika és Fizikoterápia néven. Amit érdemes tudni vele kapcsolatban, hogy az itt dolgozó masszőrök mindegyike gyógymasszőri végzettséggel rendelkezik, így az ide ellátogató vendégek szakszerű segítségben részesülhetnek, legyen szó akármilyen ízületi fájdalomról, vagy netán sportsérülés utáni gyógyulásról. Vannak egyénre szabott fájdalomcsillapító kezeléseik is, amit például egy hátfájással küszködő, ülőmunkát végző egyénnél akár két-három alkalom után már tünetmentessé tudnak tenni.

Ezen kívül igénybe vehetőek még relaxációs masszázsok is, valamint epres, vaníliás és csokis masszázsok is kipróbálhatók a szalonban, illetve páros masszázsra is van lehetőség.
Mindenképpen említésre méltó, hogy csak és kizárólag természetesen alapanyagokkal dolgoznak, a cellulit masszázshoz felhasznált anyagokat, pakolásokat is saját kezűleg készítik.

Egy cellulit masszázs alkalmanként nagyjából 60 percet vesz igénybe, és általában már olyan 2-3 alkalom után látványos az eredmény. Ennek érdekében fontos a tiszta táplálkozásra történő odafigyelés, valamint a napi minimum 3-4 liter víz elfogyasztása (!!!), hogy a méreganyagot illetve a felmasszírozott zsírt könnyebben ki tudja mosni a szervezetből. Ezen kívül egy kis sportolással is fokozható a végeredmény. Én bevallom őszintén -és itt most nagyon el is szégyellem magam- nekem nem sikerült a legtisztább étkezést betartanom a kezelés alatt (ó, mit tesz a szerelem! :D), de ennek ellenére is nagyon szembetűnő a változás! Természetesen képpel is érzékeltetném, hogy mit sikerült az én narancsomból kihozni 5 alkalom után. Íme:




Az első két alkalom előtt sajnos valahogy feledésbe merült a képkészítés, így a bal oldali fotó a második, míg a jobb oldali az ötödik masszázs után készült. A facebookon is említettem, én már az első kezelés után nagyon pozitívnak éreztem a masszázs hatását, hát…azt hiszem ez a két kép még nálam is többet mond. Amit tapasztaltam, hogy a bőröm sokkal feszesebb, simább, kevésbé rücskös, amit szerintem Ti is láthattok.



Ezen a héten a hetedik alkalmat fogom elfogyasztani, egyszerűen függő lettem…:D Na de egyelőre ez lesz majd az utolsó kezelés, aztán időnként egy-egy állapotfenntartó masszázsra beköszönök még a szalonba, bár az sem kizárt, hogy esetleg más specialitást is kipróbálok.:) Olyan otthonos és kellemes a szalon légköre, az ott dolgozó masszőrök hozzáértéséről és kedvességéről nem is beszélve. Meleg szívvel ajánlom őket Mindenkinek!" 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése