2014. április 24., csütörtök

Nem ismerek a lábamra!!!!



Csütörtök este hétkor kíváncsian léptem át a szalon ajtaját. Kellemes illat, gőzölgő tea és mosolygós arcok fogadtak. Gondoltam, a masszázsnál kevés kellemesebb dolog van, ezért munka után kellemes ellazulást fog nyújtani. Cellulit masszázsom hamarosan elkezdődött. Mivel a combom, illetve a fenekem számít problémás területnek, ezért azt kértem, hogy ott végezzék el a kezelést.

Akkor még nem sejtettem, hogy bizony a cellulit masszázs jár egy kis fájdalommal. Persze elviselhető, csak szokatlan érzés. De az eredményért megéri!!!! Az első 60 perces kezelés után bőröm érezhetően rugalmasabb, tömörebb lett. Masszőröm javaslatára folytattam a kezelést és onnantól két héten keresztül kétnaponta jártam cellulit masszázsra, összesen 6 kezelésen voltam eddig és elképesztő, ami velem történt!!!! Már a harmadik alkalom után (vagyis 3 óra elteltével) fel tudtam húzni azt a nadrágot, ami korábban rám sem jött. 

Most, a hatodik alkalom után ugyanez a nadrág lezser rajtam és párom is dicséri az eredményt. Sajnos centiben nem mértem, amikor elkezdtem a kezelést, hogy mennyit változtam, ami viszont látványos, hogy bőrömről eltűntek a gödröcskék, sokkal feszesebb vagyok, jobb a vérkeringésem, az emésztésem, több folyadékot iszom és sokkal szebb a bőröm nemcsak a combomon, ahol a kezelést végzik, hanem az arcomon is! Masszőröm szerint rengeteg méreganyag távozik kezelés közben, és tapasztalatból mondom, hogy ez a kezelés használ! Nem kell csodakrémekre költeni, pirulákkal pedig inkább ne veszélyeztessük az egészségünket. A masszázzsal fizikailag történik meg a zsírsejtek méretének változtatása, majd a zsírcseppeket a nyirokáramba vezetik, ahonnan a kiválasztó szerveknek köszönhetően távozik. Nem boszorkányság, itt csak egy varázslat van, az pedig a szakértelem, kedvesség és tudás, amivel a szalonban fogadtak! Még van egy kis munka a combomon, ezért biztos, hogy megyek még hozzátok! És biztos, hogy idén nyáron már rövidnadrágot is fogok viselni! 

Köszönöm!!!!! 

Szép napot nektek! Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése